Logistics & Customerservice Officer

Standplaats Tilburg, 38 uur

Wil jij graag werken bij een innovatief bakkersbedrijf? Om samen met ons van iedereen een warme bakker thuis te maken? Voel jij je thuis in een dynamische werkomgeving waar veel waarde gehecht wordt aan kwaliteit en professionaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou.

 

Dutch Bakery, met productievestigingen in Waalwijk, Tilburg, Eindhoven, Rijen, Alkmaar en Budel is de grootste speler op de markt van zuurstofarm verpakte broodproducten, zoals worst- en saucijzenbrood, stokbrood,  kaiserbrood,  croissants, bapao’s en spekkoek.  Ons hoofdkantoor is gevestigd in Tilburg. De producten van Dutch Bakery worden zowel in Nederland als in het buitenland aan de grote supermarktorganisaties verkocht. Bij Dutch Bakery werken we vanuit een doelgerichte no-nonsense bedrijfscultuur waarbij kwaliteit, plezier in het werk en respect voor elkaar voorop staan.

 

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een Logistics & Customerservice Officer (38 uur).

 

De functie

Als Logistics & Customerservice Officer ben je verantwoordelijk voor het orderproces van ontvangst, doorgeven aan logistieke dienstverleners tot en met de verwerking van de verzendingen en mancorapportage voor 6 productielocaties. De planningen stem je af met de dienstverleners en klanten, waarbij je als eerste aanspreekpunt fungeert.

 

Taken en verantwoordelijkheden

• Je bent verantwoordelijke voor het gehele orderproces;

• Je monitort, stuurt bij en behandeld vragen van klanten en de logistieke dienstverleners;

• Je draagt zorg voor de invulling van de randvoorwaarden om te voldoen aan de overeengekomen contract/Service Level Agreements;

• Je beantwoordt vragen en klachten, wijzigt logistieke gegevens en verwerkt verzendingen in een geautomatiseerd systeem;

• Je draagt zorg voor het afroepen, transporteren en beheer van Logistieke Middelen (Emballage);

• Je geeft functioneel leiding aan de logistiek/expeditie medewerkers op de diverse (productie)locaties.

 

Jouw profiel

Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in een logistieke richting of enige jaren relevante werkervaring in een (internationale) productie-/logistieke omgeving in een soortgelijke functie (bij voorkeur binnen de FMCG-branche). Je hebt kennis en ervaring van ERP-systeem, de inrichting van EDI overeenkomsten en bent beschikt over een gevorderd Excel niveau. Je hebt ervaring met het leiden of deelnemen in grote en complexe projecten. Ook spreek je een aantal talen, namelijk Engels, Duits en eventueel een andere westerse taal.

 

Je beschikt over de volgende competenties

• Doel- en resultaatgericht

• Plannen en organiseren

• Oplossingsgericht

• Klantgericht

• Creativiteit, ‘out of the box’ denken

 

Ons aanbod

• Een veelzijdige functie in een dynamisch familiebedrijf dat volop in ontwikkeling is

• Een prettige, informele werkomgeving met enthousiaste, betrokken collega’s

• Aandacht voor professionele ontwikkeling

• Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden

• De CAO voor het Bakkersbedrijf is op Dutch Bakery van toepassing

 

Reactie en informatie

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je contact opnemen met Gabriël van der Graaf op 06-20470163.

 

Herken jij jezelf in het bovenstaande profiel en ben je enthousiast geworden over de functie? Stuur dan je motivatie en CV t.a.v. Inge Hallegraeff (HR) naar HR@dutchbakery.nl. Wie weet verwelkomen wij jou binnenkort wel als onze nieuwe collega!

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

 

 

Vacatures

Dutch Bakery B.V.   •  Kronosstraat 2  •  5048 CE Tilburg  •  Nederland  •  T : +31 (0)85 – 9027800  •  E : info@dutchbakery.nl

Dutch Bakery B.V.   •  Tilburg  •  Nederland  •  T : +31 (0)13 – 5490290  •  E : info@dutchbakery.nl